شرکت خدمات نرم افزاری در تهران

شرکت خدمات نرم افزاری در تهران


خدمات نرم افزاری 

خدمات نرم افزاری را ثبت کنید و زیر 1 ساعت پیش فاکتور دریافت کنید متخصصان ما بلافاصله بعد از تایید پیش فاکتور، برای بازدید و طراحی به محل اعزام می‌گردند. بعد از عقد قرارداد، در سریعترین زمان برای شروع پروژه در محل شما حاضر می‌شوند.(ثبت درخواست)

شرکت خدمات نرم افزاری

به طور کلی شرکت خدمات نرم افزاری در تهران از پشتیبانی فنی یا تعمیر تشکیل هستند که برای محصولات نرم افزاری خاص ارائه می شوند.این خدمات شامل درآمد حاصل از قراردادهای بلند مدت پشتیبانی فنی یا پشتیبانی مبتنی بر حادثه است. خدمات پشتیبانی نرم‌افزار معمولاً شامل قابلیت‌های عیب یابی از راه دور، کمک نصب و کمک‌های کاربردی اولیه است.قابلیت‌های عیب یابی از راه دور ممکن است از طریق تلفن و رسانه‌های ارتباطی آنلاین یا بدون کمک انسانی از طریق ابزارهای خودکاری که در دستگاه مشتری قرار دارند یا در وب در دسترس هستند، ارائه شوند.

خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
  • توسعه نرم افزار چیست؟

توسعه نرم‌افزار فرآیند تصور، مشخص کردن، طراحی، برنامه‌نویسی، مستندسازی، آزمایش و رفع اشکال است که در ایجاد و نگهداری برنامه‌ها، چارچوب‌ها یا سایر اجزای نرم‌افزاری نقش دارد.

  • فرآیندهای توسعه نرم افزار

توسعه نرم افزار یک چیز جذاب و در عین حال بسیار پیچیده است که معمولاً فرآیندهای زیادی را طی می کند. که از دو بخش تقسیم شده است:

  • الف: تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی

تیم پروژه باید نحوه طراحی نرم افزارهای آینده و زبان های برنامه نویسی مورد استفاده را مشخص کند.

خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
  • ب: الزامات

قدم بعدی درک الزامات فنی این پروژه است. هر جنبه ای از نرم افزار، چه یک برنامه، طراحی مجدد وب سایت، یا صرفاً ویژگی جدید، نیاز به حل مشکلات مشتری دارد.

شرکت خدمات نرم افزاری 

شرکت فنی و مهندسی آقای کار با مهندسین حرفه ای خود کلیه امور نرم افزاری را از صفر تا 100 پشتیبانی،راه اندازی و عیب یابی می کند. این شرکت با سریعترین زمان ممکن با ارائه راهکار های حرفه ای در صنعت نرم افزاری پیش رو می‌باشد .

سرویس نرم افزاری چیست؟

سرویس نرم افزاری به معنای خدماتی است که محصولات نرم افزاری خود را که به یک یا چند مرکز داده از طریق اینترنت یا یک شبکه خصوصی به کاربران ارائه می دهید، ارائه می دهید. 

خدمات ارائه شده توسط نرم افزار چیست؟

توسعه نرم افزار فرآیند ایجاد و نگهداری اجزای مختلف نرم افزار از جمله برنامه‌ها و چارچوبها است این فرآیند معمولاً به روشی برنامه ریزی شده و ساختار یافته که نرم افزار را از مفهوم اولیه خود به عنوان یک ایده تا کار نهایی طی می نماید.

توسعه نرم افزار می تواند شامل بسیاری از فعالیت های خاص مانند جمع آوری نیازمندیها، نمونه سازی، اصلاح، آزمایش و نگهداری باشد نرم افزار اغلب جدا از سخت افزار و سایر برنامه‌ها توسعه می یابد، همانطور که در مورد نرم افزار سیستمی وجود دارد با این حال، توسعه نرم‌افزار داخلی مانند نرم‌افزاری که برای هدایت محصولات برای عموم استفاده می‌شود، مستلزم ادغام توسعه نرم‌افزار با محصول مرتبط است.

دلایل شرکت خدمات نرم افزاری 

توسعه نرم افزار تجاری را می توان به طور کلی به عنوان یک نیاز خاص برای یک مشتری خاص یا نیازهای عمومی یک پایگاه کاربر بالقوه طبقه بندی کرد در صورت رفع نیاز خاصی، یک توسعه‌دهنده نرم‌افزار، نرم‌افزاری متناسب با مشخصات مشتری خود ایجاد می‌کند برای برآوردن نیازهای عمومی، یک توسعه دهنده باید ابتدا پایگاه کاربری نرم افزار را شناسایی کرده و نیازهای خود را مشخص کند، نیاز روزافزون به کنترل کیفیت در توسعه نرم افزار منجر به تکامل مهندسی نرم افزار به عنوان یک رشته شده است که تلاش می کند رویکردی سیستماتیک برای بهبود کیفیت نرم افزار اتخاذ کند.

خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)

توسعه نرم افزار شامل بسیاری از خدمات خاص مانند موارد زیر است:

  1. توسعه نرم افزار سفارشی
  2.  برنامه های کاربردی وب
  3.  اپلیکیشن موبایل
  4. مشاوره Cloud
  5. اتوماسیون DevOps
  6. نمونه سازی نرم افزار
  7. تضمین کیفیت
  8. یکپارچه سازی سیستم ها

شرکت خدمات نرم افزاری

توسعه نرم افزار سفارشی

سازمان‌های بزرگ اغلب نرم‌افزار سفارشی را برای پر کردن شکاف‌های موجود در راه‌حل‌های تجاری (COTS) توسعه می‌دهند که معمولاً شامل برنامه های کاربردی برای مدیریت محتوا، مدیریت مشتری، مدیریت منابع انسانی و مدیریت موجودی هستند در بسیاری از موارد، نرم افزار سفارشی یک سازمان قبل از در دسترس قرار گرفتن نرم افزار COTS برای انجام عملکردهای مورد نیاز، توسعه یافته است.

شرکت خدمات نرم افزاری 

نرم‌افزار سفارشی اغلب گران‌تر از نرم‌افزار COTS است زیرا هزینه‌های توسعه را نمی‌توان در چندین پیاده‌سازی تقسیم کرد، همانطور که در مورد نرم‌افزار COTS وجود دارد با این حال، نرم افزار COTS ممکن است قبل از اینکه بتواند به اندازه کافی از عملیات یک پیاده سازی خاص پشتیبانی کند، نیاز به سفارشی سازی داشته باشد بنابراین زمان و پول مورد نیاز برای سفارشی کردن نرم افزار COTS می تواند بیشتر از زمان مورد نیاز برای توسعه نرم افزار سفارشی باشد.

یکی دیگر از مزایای نرم افزار سفارشی این است که مشتری معمولاً کد منبع را در اختیار دارد که امکان تغییر کد را برای برآورده کردن نیازهای آینده فراهم می کند با این حال، نرم‌افزار COTS مدرن اغلب شامل رابط‌های برنامه‌نویسی کاربردی (API) است که قابلیت توسعه‌پذیری زبان مخصوص دامنه (DSL) را ارائه می‌کند. این ویژگیها به نرم افزار COTS اجازه می دهد تا درجه بالایی از سفارشی سازی را بدون نیاز به دسترسی به کد منبع اصلی سیستم انجام دهد.

توجه

عواملی که برای تعیین اینکه آیا یک مشکل خاص باید با نرم افزار سفارشی حل شود یا نه، به طور کلی می توانند به مسائل مالی، فروشنده و پیاده سازی دسته بندی شوند.

این تصمیم مستلزم تجزیه و تحلیل کامل هزینه و فایده یا همان سود است هزینه اصلی نرم افزار COTS با توجه به هزینه و یا موجودی کاربر است که به راحتی قابل می تواند در نظر بگیرد زیرا باید از قبل پرداخت شود از سوی دیگر، هزینه‌ها و مزایای نرم افزارهای سفارشی همیشه در معرض درجه ای از عدم قطعیت است.

مشکل اصلی فروشنده با نرم افزار COTS این است که فروشنده چه مدت در تجارت باقی می ماند دریافت پشتیبانی و سفارشی سازی از شخص ثالث ممکن است در مورد نرم افزار COTS امکان پذیر نباشد، به خصوص زمانی که فروشنده به طور غیرمنتظره ای از کار خارج می شود در مورد نرم افزارهای سفارشی، توسعه آن اغلب می تواند در داخل انجام شود اگر توسعه داخلی غیرعملی باشد، مشتری باید سابقه پیمانکاران را در نظر بگیرد.

نرم‌افزار COTS معمولاً فرآیندهای تجاری را در طیف وسیعی از پیاده‌سازی‌ها استاندارد می‌کند، که احتمال کمتری با نرم‌افزارهای سفارشی وجود دارد در مورد یک شرکت بزرگ با پیاده سازی های زیاد، نرم افزار COTS می تواند کارایی عملیاتی را ارائه دهد با این حال، برای تحقق این مزیت فرض می‌کنیم که هر پیاده‌سازی به سفارشی‌سازی قابل توجهی نیاز ندارد، که اغلب اینطور نیست.

توسعه برنامه های کاربردی وب

توسعه برنامه های کاربردی وب توسعه نرم افزار استاندارد با ویژگی های متمایز مانند افزایش نیاز به فرآیند توسعه تکراری است امنیت همچنین برای برنامه‌های وب نسبت به برنامه‌های دسکتاپ سنتی مشکل بزرگ‌تری است، زیرا آنها در معرض حملات بسیار بیشتری هستند. به عنوان مثال، یک وب‌سایت مورد استفاده برای معامله سهام ممکن است توسط میلیون‌ها کاربر با انگیزه مالی قوی برای سوء استفاده از آسیب‌پذیری‌های برنامه قابل دسترسی باشد.
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
توسعه دهندگان وب می توانند این خطر را با روشهایی که تأکید بیشتری بر مستندسازی، آزمایش، کنترل تغییر و تضمین کیفیت دارند، به ویژه برای بارهای کاری سنگین که در برنامه های کاربردی وب رایج است، کاهش دهند.
برنامه های وب معمولاً چرخه عمر توسعه کوتاه تری دارند و از مدل های تجاری بیشتری نسبت به برنامه های دسکتاپ استفاده می کنند.

شرکت خدمات نرم افزاری

تیم‌های توسعه نیز کوچک‌تر هستند، اما در اکثر موارد در مقایسه با توسعه نرم‌افزار سنتی، تنوع بیشتری از طرح‌های آزمایشی دارند تفاوت‌های اضافی شامل بررسی‌های بیشتر کاربر نهایی است که منجر به الزامات خاص‌تر می‌شود.
فرآیند تست برنامه وب معمولاً شامل مراحل مشابه توسعه سنتی است، از جمله واحد، یکپارچه سازی و تست سیستم. هدف کلی این فرآیند تعیین این است که آیا برنامه مطابق انتظار پاسخ می دهد یا خیر .
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
اطلاعات مورد استفاده توسط برنامه های کاربردی وب دارای نرخ بالاتری از خطاها، از جمله حذف، افزونگی، و برچسب های نادرست است برنامه های کاربردی وب همچنین دارای لایه های بیشتر و تعداد بیشتری از تنظیمات پویا هستند فرآیند آزمایش برنامه های کاربردی وب پیچیده تر است زیرا هر لایه نیاز به آزمایش های جداگانه دارد.
توسعه‌دهندگان وب به چارچوب‌ها و استفاده مجدد از کدها بیشتر از توسعه‌دهندگان دسکتاپ برای کاهش زمان ورود به بازار متکی هستند استفاده مجدد از اجزای خارجی به ویژه برای کاهش زمان توسعه مهم است که در بسیاری از موارد می تواند هزینه‌ها را نیز کاهش دهد با این حال، زمانی که برای توسعه اجزای کوچک طول می‌کشد، اغلب کمتر از زمانی است که توسعه‌دهندگان برای یادگیری APIهای جدید صرف می‌کنند علاوه بر این، سازمانها ممکن است خواهان کنترل بیشتری بر توسعه اجزایی باشند که برای عملیات سازمان حیاتی هستند.

شرکت خدمات نرم افزاری 

برنامه های موبایل یا برنامه‌ها به طور خاص برای استفاده در دستگاه های تلفن همراه مانند گوشی های هوشمند، تبلتها و رایانه های شخصی طراحی شده‌اند آنها می توانند به عنوان بخشی از ساخت دستگاه نصب شوند یا بعداً از طریق یک وب سرور نصب شوند.
توسعه دهندگان موبایل باید طیف وسیعی از اندازه های نمایشگر، سخت افزار و پیکربندی را به دلیل عدم استانداردسازی فعلی برای دستگاه های تلفن همراه در نظر بگیرند.
اندازه نمایش محدود دستگاه های تلفن همراه، رابط کاربری (UI) را به یک عنصر طراحی حتی مهم تر در توسعه برنامه های تلفن همراه تبدیل می کند طراحان موبایل همچنین باید بر تعامل بین کاربر و رابط کاربری تمرکز کنند، که مستلزم ادغام سخت‌افزار و نرم‌افزار نسبت به توسعه نرم‌افزار معمولی است.
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
خدمات نرم افزاری (طراحی و اجرا)
سایر عوامل مهم تر برای توسعه دهندگان تلفن همراه عبارتند از تحرک این دستگاهها، ورودی های کاربر متنوع تر و اندازه صفحه نمایش محدود. برنامه های تلفن همراه به طور معمول زمینه فعالیت کاربر را بر اساس مکان و زمان بندی دریافت می کنند، که به ندرت عامل مهمی در توسعه دسکتاپ است.
رابط های کاربر تلفن همراه برای پشتیبانی از عملکردهای سازمانی مانند مسیریابی داده‌ها، امنیت، کار آفلاین و همگام سازی سرویس های مختلف به یک BackHand متکی هستند.
انواع اجزای میان‌افزار مانند پشتیبان موبایل به عنوان سرویس (MBaaS)، چارچوب معماری سرویس‌گرا (SOA) و سرورهای برنامه تلفن همراه از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند.

شرکت خدمات نرم افزاری 

نمونه سازی نرم افزار

نمونه سازی نرم افزار فرآیند ایجاد تکراری نسخه های ناقص یک برنامه است که منجر به بهبود تدریجی آن می شود این شبیه نمونه سازی است که معمولاً در زمینه های دیگر مانند ساخت و مهندسی مکانیک انجام می شود یک نمونه اولیه نرم افزار معمولاً تنها تعدادی از عملکردهای مورد نیاز را انجام می دهد و می تواند بسیار متفاوت از محصول نهایی باشد.
مزیت اصلی نمونه سازی نسبت به توسعه نرم افزار سنتی این است که توسعه دهندگان بازخورد منظمی از کاربران دریافت می کنند که در اوایل پروژه شروع می شود توسعه دهندگان و کاربران توانستند به سرعت تعیین کنند که نمونه اولیه چقدر با مشخصات نرم افزاری مورد استفاده برای ساخت نمونه اولیه مطابقت دارد علاوه بر این، مدیران پروژه می توانند تعیین کنند که آیا جدول زمانی و نقاط عطف اولیه آنها واقع بینانه است یا خیر.

استعلام قیمت از شرکت فنی و مهندسی آقای کار

جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت لطفا در واتساپ پیام دهید یا در ساعات اداری تماس بگیرید.

 

12 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *