خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران در شرکت فنی و مهندسی آقای کار


خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران را ثبت کنید و زیر 1 ساعت پیش فاکتور دریافت کنید متخصصان ما بلافاصله بعد از تایید پیش فاکتور، برای بازدید و طراحی به محل اعزام می گردند.

بعد از عقد قرارداد، در سریعترین زمان برای شروع پروژه در محل شما حاضر می شوند.(ثبت درخواست)

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

سانترال پاناسونیک 

برای راه اندازی یک شبکه خصوصی از خدمات سانترال پاناسونیک در تهران میتوان در شرکت ها، اداره ها یا حتی کارخانه ها از دستگاه سانترال استفاده کنیم. و همچنین برای راه اندازی سیستم گویا، یا برای استفاده و محدود کردن کارکنان از خطوط شهری بسیار موثر میباشد. شرکت فنی و مهندسی آقای کار با مهندسین متخصص آماده ارائه خدمات بصورت شبانه روزی میباشند.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران :

  1. نصب و راه اندازی انواع سانترال پاناسونیک سری TE_TES824_TDA_TDA100D_TDA200_TDA600_TDE_TDE100_TDE200_TDE600…
  2. نصب،راه اندازی و برنامه ریزی  انواع سانترال گویا،کارین،پایا و غیره
  3. نصب و راه اندازی منشی تلفنی
  4. نصب و راه اندازی سرویسی ضبط مکالمات
  5. نصب انواع کارت های خط شهری و داخلی
  6. نصب کارت دیزا
  7. برنامه ریزی سانترال پر ظرفیت از طریق نرم افزار
  8. لینک کردن مراکز سازمانی از طریق سانترال ها
  9. کابل کشی و داکت کشی و رفع خرابی کابل ها
  10. برنامه ریزی پیغام گیرها
  11. عیب یابی و تعمیرات کارت ها و دستگاها
  12. راه اندازی و برنامه ریزی خطوط مخابراتی

راه اندازی یک مرکز تلفن سانترال این قابلیت را به شما می دهد تا در کسب و کاراتون چه در سازمان های اداری و تجاری، با توجه به اهمیت تلفن توانید در بازار پیشرفت چشم گیری داشته باشید.

در حالی که همچنان در ارتباط با این تلفن ها نیاز به سوال و مشاوره دارید، شرکت فنی و مهندسی آقای کار بطور رایگان در واتساپ در خدمت شما دوستان و عزیزان میباشد.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

مرکز تماس چیست؟

مرکز تماس یک سرویس متمرکز است که تماس های ورودی و خروجی مشتریان فعلی و بالقوه را مدیریت می کند مراکز تماس یا در داخل یک سازمان قرار دارند یا به شرکت دیگری که در رسیدگی به تماس ها تخصص دارد، برون سپاری می شوند.

تفاوت بین مرکز تماس و مراکز تماس چیست؟

مراکز تماس بر روی یک کانال ارتباطی متمرکز هستند مانند تلفن، مراکز تماس از کانال های اضافی مانند ایمیل، چت، وب سایت ها و برنامه ها پشتیبانی می کنند، یک مرکز تماس می تواند شامل یک یا چند مرکز تماس باشد مراکز تماس با ارائه پشتیبانی به مشتریان در هر کانال یا دستگاهی که استفاده می‌کنند کمک می‌کنند اینکه یک سازمان مرکز تماس یا مراکز تماس را انتخاب کند به محصولات و خدمات آن، کانال هایی که از طریق آنها پشتیبانی مشتری را ارائه می دهد و ساختار تیم های پشتیبانی سازمان بستگی دارد.

مراکز تماس چگونه کار می کنند؟

تجارت آنلاین، شرکت‌های بازاریابی تلفنی، نمایندگان پشتیبانی کالاهای فروخته شده، سازمان‌های سفارش پستی، خدمات نظرسنجی، خیریه‌ها و هر سازمان بزرگی که از تلفن برای فروش محصولات یا ارائه خدمات استفاده می‌کند از مراکز تماس استفاده می‌کنند. 

سه نوع رایج از مراکز تماس ورودی، خروجی و ترکیبی هستند:

  • مرکز تماس ورودی: این مراکز تماس، حجم قابل توجهی از تماس ها را به طور همزمان انجام می دهند، سپس تماس ها را نمایش، انتقال و ضبط می کنند یک سیستم پاسخ صوتی تعاملی (IVR) می‌تواند به تماس‌ها پاسخ دهد و از فناوری تشخیص صدا برای پاسخگویی به سؤالات مشتری با یک پیام خودکار استفاده کند یا تماس‌ها را از طریق توزیع‌کننده مرکز تماس به نمایندگان مرکز تماس یا گیرندگان مربوطه هدایت کند به تماس‌های خودکار (ACD) گفته می شود.

نمایندگان در یک مرکز تماس ورودی، ممکن است تماس‌های مشتریان فعلی یا بالقوه را در مورد مدیریت حساب، زمان‌بندی، پشتیبانی فنی، شکایات، سؤالات در مورد محصولات یا خدمات یا قصد خرید از سازمان رسیدگی کنند.

  • مرکز تماس خروجی: در این مراکز تماس، یک نماینده از طرف سازمان یا مشتری برای کارهایی مانند تولید، بازاریابی ، حفظ مشتری، جمع‌آوری سرمایه، نظرسنجی، جمع‌آوری بدهی یا زمان‌بندی قرار ملاقات برقرار می‌کند برای به حداکثر رساندن کارایی، یک شماره‌گیر خودکار می‌تواند تماس‌ها را برقرار کرده و پس از اتصال تماس‌گیرنده، آن‌ها را با استفاده از سیستم تلفن گویا  به یک نماینده در دسترس انتقال دهد مراکز تماس خروجی باید از  فهرستی که شهروندان می توانند برای جلوگیری از درخواست های ناخواسته، شماره تلفن خود را به آن اضافه کنند، اطمینان حاصل نمایند.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

اهمیت مراکز تماس

مشتریان انتظارات زیادی از خدمات مشتری دارند آنها خواهان رسیدگی سریع و کارآمد به مشکلاتشان هستند سازمان‌ها باید نمایندگانی در دسترس داشته باشند که مشتریان برای خدمات یا پشتیبانی تماس می‌گیرند و آنهایی که مراکز تماس دارند می‌توانند به طور مؤثرتری به مشتریان نیازمند کمک کنند مراکز تماس می توانند یک سازمان را  در طول یک بازه زمانی که با انتظارات مشتری مطابقت دارد در دسترس قرار دهند تماس های تلفنی مشتری فراتر از خدمات مشتری ارزش دارد با برخی از محصولات یا خدمات، تماس های تلفنی تنها تعاملی است که سازمان ها با مشتریان دارند بنابراین تنها فرصتی برای ارتباط شخصی با مشتریان است.

انواع مراکز تماس

فراتر از تماس‌های ورودی، خروجی و ترکیبی، دیگر طبقه‌بندی‌های مرکز تماس شامل موارد زیر است:

  • مرکز تماس داخلی

این سازمان مدیر مرکز تماس خود است و نمایندگان خود را استخدام می کند مرکز تماس برون سپاری شده این سازمان شخص ثالثی را برای رسیدگی به تماس ها از طرف خود استخدام می کند، معمولاً برای برداشتن بار استخدام و آموزش نمایندگان مرکز تماس و سرمایه گذاری و به روز رسانی فناوری مرکز تماس، که می تواند هزینه های عملیاتی را کاهش دهد.

  • مرکز تماس برون مرزی

 این سازمان فعالیت های خود را به شرکتی در کشوری دیگر برون سپاری می کند، اغلب برای صرفه جویی در حقوق و ارائه خدمات شبانه روزی از معایب مرکز تماس برون مرزی می توان به کاهش رضایت مشتری به دلیل مسائل زبانی و عدم آگاهی در مورد سازمان اشاره کرد

  • تماس مجازی

این سازمان از پراکندگی جغرافیایی استفاده می کند که با استفاده از فناوری مرکز تماس مبتنی بر ابر به تماس ها پاسخ می دهند کارگزاران مرکز تماس یا در گروه های کوچک در دفاتر مختلف یا از خانه های خود کار می کنند.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

تیم ها و ساختار مرکز تماس

نقش‌های مختلفی تیم‌های مرکز تماس را تشکیل می‌دهند، از جمله این تیم های مرکز تماس می توان به نمایندگان، رهبران تیم و کارکنان فناوری اطلاعات اشاره نمود.

نمایندگی های مرکز تماس

نمایندگان نقطه تماس اولیه بین یک سازمان و مشتریان آن هستند، زیرا نمایندگان مستقیماً با مشتریان صحبت می کنند و تماس های آنها را مدیریت می کنند بسته به نوع مرکز تماس، نمایندگان می توانند تماس های ورودی یا خروجی را انجام دهند کارگزاران مرکز تماس معمولاً مهارت‌های خدمات مشتری دارند، سازمان را به خوبی می‌شناسند و حل‌کننده‌های خلاقانه مشکلات هستند.

رهبران تیم

بسیاری از مراکز تماس برای مدیریت آسان تر، نمایندگان را به گروه های کوچکتر تقسیم می کنند رهبران تیم به نمایندگان مرکز تماس کمک می کنند تا مکالمات را کمتر و بهینه کنند، مشکلات را حل کنند یا به سؤالات مشتری یا نماینده پاسخ دهند بعلاوه، رهبران تیم باید اطمینان حاصل کنند که نمایندگان مرکز تماس در نقش خود راضی و خرسند هستند.

مدیران مرکز تماس

در حالی که رهبران تیم تیم‌های کوچک‌تری را رهبری می‌کنند، مدیران مرکز تماس، عملیات را مدیریت می‌کنند و مطمئن می‌شوند که همه چیز به خوبی اجرا می‌شود، مدیران، پارامترها و انتظارات را برای عملکرد نماینده تعیین می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که استانداردهای انتظارات مشتری را برآورده می‌کنند و مرکز را به خوبی اداره می‌کنند.

کارکنان فناوری اطلاعات

 این کارکنان می‌توانند تماس‌های تلفنی نمایندگان در مراکز تماس را نظارت و ارزیابی کنند تا اطمینان حاصل کنند که کیفیت تماس و تجربه مشتری مطابق با استانداردهای مرکز است در برخی موارد، کارکنان فناوری اطلاعات، بررسی های تضمین کیفیت را انجام می دهن. کارکنان فناوری اطلاعات متخصصان فناوری اطلاعات برای مراکز تماس هستند، به ویژه مراکزی که عملیات از راه دور را انجام می دهند، و بسیار ضروری هستند و در حالی که کارکنان فناوری اطلاعات مختص مراکز تماس نیستند، آنها اطمینان می‌دهند که فناوری و ابزارهای نمایندگی به‌روز هستند تا مرکز تماس را به خوبی کار کند.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

فناوری مرکز تماس

مراکز تماس در مرکز اصلی خود به دو بخش کلیدی فناوری نیاز دارند: رایانه و هدست.

کارگزاران مرکز تماس برای برقراری و دریافت تماس نیاز به دسترسی به رایانه‌ها و هدست‌های قابل اعتماد دارند، بنابراین صدای آنها واضح و برای مشتریان قابل درک است کارگزاران مرکز تماس از راه دور ممکن است برای دسترسی مطمئن به نرم افزار مرکز تماس سازمان خود نیاز به دسترسی پیشرفته به اینترنت داشته باشند، بنابراین سازمان ها ممکن است بخواهند در تجهیزات شبکه خانگی برای نمایندگان راه دور سرمایه گذاری کنند.

سایر فناوری ها و نرم افزارهای حیاتی برای مراکز تماس عبارتند از: نرم افزار مدیریت تماس، از جمله فناوری ACD. نرم افزار نظارت بر تماس ابزار تجزیه و تحلیل گفتار؛ نرم افزار مدیریت نیروی کار; نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری; نرم افزار تلفن گویا; شماره گیرهای خروجی؛ و چت بات یا فناوری دستیار مجازی.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

نمونه هایی از مراکز تماس در تمامی صنایع

مراکز تماس می توانند برای هر صنعتی که از طریق تلفن با مشتریان در تعامل است سود ببرند به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

شرکت های هواپیمایی

مشتریان برای دسترسی به منوهای تلفن گویا یا صحبت با نمایندگان خدمات مشتری با شماره های رایگان خطوط هوایی تماس می گیرند مشتریان می توانند وضعیت پرواز را بررسی کنند، جزئیات پرواز را دریافت کنند و تعادل مسافت پیموده شده پروازی مکرر را بررسی کنند به‌علاوه، تراکت‌ها می‌توانند برای رزرو مجدد پرواز با نمایندگان خدمات مشتری صحبت کنند.

هنگامی که شرایط آب و هوایی، مانند طوفان شدید زمستانی، باعث تاخیر یا لغو پرواز می شود، خطوط هوایی می توانند به سرعت به نیازهای مشتریان پاسخ دهند.

مراقبت های بهداشتی

مشتریان برای رزرو، تغییر یا تایید قرار ملاقات و پرسیدن سوال از پزشکان با ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تماس می گیرند هنگامی که یک اورژانس پزشکی اتفاق می‌افتد، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی می‌توانند از مراکز تماس برون‌سپاری برای دریافت تماس‌ها و هدایت آن‌ها به پزشک در حال تماس استفاده کنند.

موفقیت یک مرکز تماس چگونه سنجیده می شود؟

سازمان‌ها باید شاخص‌های کلیدی عملکرد (KPI) را برای اندازه‌گیری میزان موفقیت و کارایی مراکز تماس و نمایندگان ردیابی کنند KPIها بسته به عملکرد مرکز می‌توانند متفاوت باشند: یک مرکز تماس خروجی می‌تواند هزینه هر تماس، درآمد ایجاد شده، کل تماس‌های انجام‌شده و وظایف تکمیل‌شده را از جمله معیارهای دیگر اندازه‌گیری کند.

معیارهای مرکز تماس ورودی می تواند شامل وضوح تماس اول (FCR)، میانگین زمان انتظار و نرخ ترک تماس باشد علاوه بر این، سازمان ها می توانند از نرم افزار تجزیه و تحلیل گفتار برای نظارت و تجزیه و تحلیل عملکرد نمایندگان مرکز تماس استفاده کنند می تواند مناطقی را که ممکن است به دانش و آموزش بیشتری نیاز داشته باشند، شناسایی کند، که می تواند زمان رسیدگی به تماس و FCR را بهبود بخشد.

خدمات سانترال پاناسونیک در تهران

استعلام قیمت در شرکت فنی مهندسی آقای کار

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت لطفا در واتساپ پیام دهید یا در ساعات اداری تماس بگیرید

3 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *