خدمات مجازی سازی

خدمات مجازی سازی در شرکت فنی و مهندسی اقای کار


خدمات مجازی سازی vmware 

خدمات مجازی سازی vmware را ثبت کنید و زیر 1 ساعت پیش فاکتور دریافت کنید متخصصان ما بلافاصله بعد از تایید پیش فاکتور، برای بازدید و طراحی به محل اعزام می‌گردند.

بعد از عقد قرارداد، در سریعترین زمان برای شروع پروژه در محل شما حاضر می‌شوند.(ثبت درخواست)

خدمات مجازی سازی vmware در شرکت آقای کار

هزینه های IT را به حداقل برسانید و کسب و کار خود را با خدمات مشاوره آقای کار تقویت کنید.
خدمات مجازی سازی سرور فرآیند ایجاد یک نسخه مجازی از یک سرور یا سیستم کامپیوتری با استفاده از نرم افزار به جای سخت افزار است. چندین سیستم عامل را قادر می سازد تا به طور همزمان روی یک ماشین واحد اجرا شوند.

هدف مجازی سازی متمرکز کردن وظایف اداری و کاهش هزینه های سخت افزاری و در عین حال بهبود مقیاس پذیری و حجم کاری است.مجازی سازی مبتنی بر مفهوم پارتیشن بندی است که در آن، یک سرور فیزیکی منفرد به چندین سرور منطقی تقسیم می شود که به نوبه خود سیستم عامل و برنامه‌ها را به طور مستقل اجرا می کنند.

خدمات ما مقرون به صرفه تر، قابل اعتمادتر و ایمن تر در مقایسه با سیستم های موجود در محل هستند و در عین حال طیف خدمات مشابهی را ارائه می دهند.

چهار مرحله ای برای خدمات مجازی سازی در آقای کار

تجزیه و تحلیل و ارزیابی: پس از بررسی دقیق محیط فناوری اطلاعات مشتری، ما برآوردی از کل هزینه مالکیت زیرساخت و همچنین هزینه راه اندازی ارائه می دهیم.
طراحی: در این مرحله، یک طرح پروژه دقیق ایجاد می کنیم و استراتژی مورد نظر برای مجازی سازی سرورها را به تفصیل شرح می دهیم.
استقرار: تیم کارشناسان ما با مشتریان در احراز هویت، پیکربندی و استقرار یک زیرساخت جدید که الزامات عملکرد را برآورده می کند، کار می کند.
پشتیبانی: ما سطوح مختلفی از فناوری‌های پشتیبانی را ارائه می‌کنیم و با مشتریان در تعیین سطح پشتیبانی ایده‌آل برای نیروی کار و قابلیت‌های آن‌ها کار می‌کنیم.

خدمات مجازی سازی vmware

مزایای خدمات ما

خدمات مشاوره مجازی سازی ما چندین مزیت را برای شرکتهایی فراهم می کند که به دنبال یک محیط قابل اعتماد، مقرون به صرفه و ایمن هستند.

  1. زمان بازیابی سریع کاهش هزینه، مقیاس پذیری بهتر
  2. کاهش هزینه های سخت افزاری انعطاف پذیری تداوم کسب و کار بهتر
  3. مدیریت دقیق و پایدار امنیت در شبکه خود
  4. انتقال داده‌ها بدون اختلال، پشتیبان گیری آسان‌تر و بازیابی فاجعه‌بار افزایش عملکرد کلی

 

خدمات مجازی سازی vmware

تعریف مجازی سازی سرور

مجازی سازی سرور فرآیند تقسیم یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی مجزا با استفاده از یک برنامه نرم افزاری است هر سرور مجازی می تواند سیستم عامل های خود را به طور مستقل اجرا کند.

به عبارت دیگر مجازی سازی سرور روشی برای پارتیشن بندی یک سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی است که هر کدام می توانند سیستم عامل و برنامه های کاربردی خود را اجرا کنند و به عنوان یک سرور مستقل عمل کنند خدمات مجازی سازی سرور شامل مخفی کردن منابع سرور از کاربران سرور است یعنی مجازی سازی سرور برای مخفی کردن منابع سرور از کاربران سرور استفاده می شود این ممکن است شامل تعداد و هویت سرورهای فیزیکی، پردازنده‌ها و سیستم‌های عامل باشد.

خدمات مجازی سازی vmware

مزایای کلیدی مجازی سازی سرور

  1. ظرفیت سرور بالاتر
  2. هزینه های عملیاتی کمتر
  3. از بین بردن پیچیدگی سرور
  4. افزایش عملکرد اپلیکیشن
  5. حجم کار را سریعتر گسترش دهید

سه نوع مجازی سازی سرور

مجازی سازی کامل: مجازی سازی کامل از Hypervisor استفاده می کند، نوعی نرم افزار که مستقیماً با فضای دیسک و پردازنده یک سرور فیزیکی ارتباط برقرار می کند. Hypervisor منابع فیزیکی سرور را رصد می کند و هر سرور مجازی را مستقل و از سرورهای مجازی دیگر بی اطلاع نگه می دارد. همچنین هنگام اجرای برنامه ها، منابع را از سرور فیزیکی به سرور مجازی مناسب رله می کند. بزرگترین محدودیت استفاده از مجازی سازی کامل این است که هایپروایزر نیازهای پردازشی خاص خود را دارد. این می تواند برنامه ها را کاهش دهد و عملکرد سرور را تحت تأثیر قرار دهد.
خدمات مجازی سازی vmware
خدمات مجازی سازی vmware
پارا مجازی سازی: برخلاف مجازی سازی کامل، پارا مجازی سازی شامل کل شبکه به عنوان یک واحد منسجم است. از آنجایی که هر سیستم عامل در سرورهای مجازی با پارا مجازی سازی آشنا است، هایپروایزر نیازی به استفاده از قدرت پردازش زیادی برای مدیریت سیستم عامل ندارد.
مجازی سازی در سطح سیستم عامل: برخلاف مجازی سازی کامل و پارا مجازی، تجسم سطح سیستم عامل از Hypervisor استفاده نمی کند. در عوض، قابلیت مجازی سازی که بخشی از سیستم عامل سرور فیزیکی است، تمام وظایف یک هایپروایزر را انجام می دهد. با این حال، همه سرورهای مجازی باید سیستم عامل یکسانی را در این روش مجازی سازی سرور اجرا کنند.

خدمات مجازی سازی سرور

چرا مجازی سازی سرور؟

مجازی سازی سرور یک روش مقرون به صرفه برای ارائه خدمات میزبانی وب و استفاده کارآمد از منابع موجود در زیرساخت فناوری اطلاعات است. بدون مجازی سازی سرور، سرورها تنها از بخش کوچکی از قدرت پردازش خود استفاده می کنند. این منجر به سرورهای بیکار می شود زیرا بار کاری تنها به بخشی از سرورهای شبکه توزیع می شود. مراکز داده مملو از سرورهای کم استفاده می شوند و در نتیجه منابع و انرژی هدر می رود.
خدمات مجازی سازی vmware
خدمات مجازی سازی vmware
با تقسیم هر سرور فیزیکی به چندین سرور مجازی، مجازی سازی سرور به هر سرور مجازی اجازه می دهد تا به عنوان یک دستگاه فیزیکی واحد عمل کند. هر سرور مجازی می تواند برنامه ها و سیستم عامل خود را اجرا کند. این فرآیند با ایجاد عملکرد هر سرور مجازی مانند یک سرور فیزیکی و افزایش ظرفیت هر ماشین فیزیکی، استفاده از منابع را افزایش می دهد.

نمونه‌هایی از مجازی سازی سرور چیست؟

انواع نمونه های مجازی سازی سرور عبارتند از:
  1. مجازی سازی کامل
  2. پارا مجازی سازی
  3. مجازی سازی به کمک سخت افزار
  4. مجازی سازی در سطح سیستم عامل
  5. هایپروایزر

خدمات مجازی سازی vmware

سرور ماشین مجازی (VM Server) به چه معناست؟

سرور ماشین مجازی (سرور VM) ماشین‌های مجازی را میزبانی یا اجرا می‌کند که سیستم عامل‌های مختلفی را اجرا می‌کنند و از طریق شبیه‌سازی و مجازی‌سازی به عنوان پلتفرم‌های محاسباتی کامل عمل می‌کنند توسعه دهندگان نرم‌افزار از سرورهای VM برای آزمایش نرم‌افزار در محیط‌های مختلف بدون دست کاری نمودن سخت افزار، از آن محیط‌ها استفاده می‌کنند و در زمان و هزینه صرفه‌جویی می‌کنند همچنین از آسیب به سخت‌افزار جلوگیری می‌کند، که ممکن است با نرم‌افزار باگ احتمالی اتفاق بیفتد یک سرور VM چندین ماشین مجازی را به طور همزمان میزبانی می کند تا چندین آزمایش یا رویه به طور همزمان انجام شود.
خدمات مجازی سازی vmware
خدمات مجازی سازی vmware
سرورهای ماشین مجازی، محیط های مجازی کاملاً مجهز و کاربردی را از طریق فناوری مجازی سازی فراهم می کنند این امکان استقرار ترکیب های مختلف سیستم عامل و نرم افزار را در یک محیط مجازی پشتیبانی شده فراهم می کند اکثر سرورهای ماشین مجازی دارای مجموعه ای از ابزارهای مدیریتی هستند.
اینها به مدیران اجازه می دهند تا منابع تخصیص داده شده به ماشین های مجازی را افزایش یا کاهش دهند، تعداد اتصالات را مدیریت کنند و از یک پیکربندی اولیه شامل سیستم عامل، نصب سخت افزار و نرم افزار استفاده کنند.
سرورهای ماشین مجازی عمدتاً در دو حالت کار می کنند:
حالت Paravirtual: فقط برخی از دستگاه های سخت افزاری به طور کامل شبیه سازی نشده اند برای سایر دستگاه های ضروری، از سخت افزار واقعی استفاده می شود.
حالت مجازی کامل: این حالت به سرور ماشین مجازی اجازه می دهد تا تمام دستگاه های سخت افزاری مورد استفاده ماشین های مجازی را شبیه سازی کند.

خدمات مجازی سازی سرور

چرا سرورهای مجازی بهتر هستند؟

مزایای سرور مجازی:

  1. هزینه های اولیه کمتر از آنجایی که نیازی به خرید سخت افزار ندارید
  2. صرفه جویی در هزینه مادام العمر در راه اندازی و نگهداری.
  3. دسترسی به کمک متخصص در نصب، پیکربندی، نگهداری و مجوز نرم افزار
  4. کاهش نیاز به استعدادهای داخلی

خدمات مجازی سازی سرور

مجازی یا فیزیکی: کدام یک برای شما مناسب است؟

بسته به مورد استفاده شما، پاسخ درست ممکن است استفاده از سرورهای مجازی و فیزیکی در یک مرکز داده کولوکیشن باشد میزبانی سرور مجازی به رشد بسیاری رسیده است و ما شاهد رویکردهای ترکیبی بیشتری هستیم که در آن سرورهای وب می‌توانند مجازی باشند و سرورهای پردازش داده در یک مرکز داده کولوکیشن قرار می‌گیرند که یک محیط ترکیبی ایجاد می‌کند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب مرکز داده مناسب برای کسب و کار خود، منابع رایگان ما، 10 سوالی که قبل از خرید خدمات مرکز داده برای کسب و کار شما باید بپرسید را می توانید بررسی کنید همچنین می توانید با تماس به کارشناسان ما، ببینید آیا راه حل ما برای کسب و کار شما مناسب است یا خیر.

خدمات مجازی سازی

استعلام قیمت در شرکت فنی مهندسی آقای کار

جهت مشاوره رایگان و استعلام قیمت لطفا در واتساپ پیام دهید یا در ساعات اداری تماس بگیرید

8 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *