خدمات نصب دوربین مداربسته

خدمات نصب دوربین مداربسته در شرکت فنی و مهندسی آقای کار


نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین را ثبت کنید و زیر 1 ساعت پیش فاکتور دریافت کنید متخصصان ما بلافاصله بعد از تایید پیش فاکتور، برای بازدید و طراحی به محل اعزام می‌گردند.

بعد از عقد قرارداد، در سریعترین زمان برای شروع پروژه در محل شما حاضر می‌شوند.(ثبت درخواست)

خدمات و قیمت نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

  1. نصب و سرویس دوربین های IP شبکه
  2. سیستم های دوربین بی سیم مسکونی یا تجاری
  3. دوربین های امنیتی 4K با ضبط HD
  4. دوربین های امنیتی ضد خرابکاری
  5.  پلاک خوان ها
  6. دوربین های چشم ماهی
  7. دوربین مدار بسته سیم کارت خور
  8. سیستم های امنیتی ضد انفجار

قیمت نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین به عوامل مختلفی بستگی دارد، بنابراین نمی توان هزینه دقیقی را برای ساخت آن تعیین کرد، این قیمت گذاری به عوامل زیادی بستگی دارد برای اطلاعات بیشتر لطفا( درخواست سفارش یا تماس بگیرید.) و زیر 1 ساعت پیش فاکتور دریافت کنید متخصصان ما بلافاصله بعد از تایید پیش فاکتور، برای بازدید و طراحی به محل اعزام می‌گردند.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

خدمات نصب دوربین مداربسته : طراحی و ساخته شده‌اند تا سطح بیشتری از امنیت و نظارت بر املاک مسکونی یا تجاری شما را فراهم کنند. این سیستمها امکان نظارت و ضبط مداوم تمام مناطق در میدان دید دوربین را فراهم می کنند. اغلب وجود یک سیستم دوربین مدار بسته برای جلوگیری از سارقان احتمالی و کاهش چشمگیر سرقت کارکنان کافی است تا اثرات و مزایای یک سیستم دوربین مداربسته زمانی به حداکثر می رسد که کاملاً متناسب با نیازهای مشتری باشد.دوربین ها باید به گونه ای قرار گیرند که حداکثر پوشش مناطق حساس را فراهم کند.

 شرکت فنی و مهندسی آقای کار تیمی از متخصصان ماهر دارد که تمام قسمت های خانه شما را بررسی می کنند و مشاوره منطقی به صورت رایگان در مورد نصب دوربین مداربسته به شما می دهند.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

تعمیرات دوربین مداربسته

در صورتی که سیستم دوربین مداربسته دچار مشکل شود،متوجه اختلالی که در روال روزانه ایجاد می کند این ممکن است باعث آسیب پذیری شود. ما تیمی ماهر داریم که آماده بررسی وضعیت دوربین های امنیتی شما و ارائه بهترین خدمات تعمیر دوربین مداربسته به شما خواهد بود.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

خدمات متنوع آقای کار

  • نصب و سرویس دوربین های IP
  • سیستم های دوربین بی سیم مسکونی / تجاری
  • دوربین های امنیتی 4K با ضبط HD
  • دوربین های امنیتی ضد خرابکاری
  • پلاک خوان ها
  • دوربین های چشم ماهی
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

مزایای دوربین مدار بسته

با دوربین های امنیتی ساختمان، ساختمان تجاری یا حتی منزل شما به صورت شبانه روزی محافظت می شود وجود یک دوربین باعث می شود تا بیشتر مزاحمان از تلاش برای نفوذ به ساختمان تجاری یا منزل شما باز بایستند و این دستگاهها را به سرمایه گذاری فوق العاده ای برای ملک شما تبدیل می کند.

سرویس و تعمیر سیستم های مداربسته

آیا با دوربین امنیتی یا سیستم مداربسته موجود مشکل دارید؟ در بیشتر موارد، ما می توانیم این مشکل را برای شما با حداقل هزینه خدمات برای تکنسین حل کنیم اگر تصمیم به خرید یا ارتقا به یک سیستم جدید داشته باشید، می‌توانید آن را به ما بسپارید.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

قبل از رزرو تماس خدمات چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

ساخت یا مدل سیستم شما چیست؟ تیم ما روی همه سیستمها کار می کند، برخی از رایجترین مارک های موجود در بازار عبارتند از Dahua، Hikvision، Uniview، LTS، Hanwa، Axis، Bosch و TVT. تیم مجرب ما می تواند این سیستمها و بسیاری دیگر را با لوازم یدکی سرویس دهد.

اگر یکی از این سیستمها را دارید، به احتمال زیاد می توانیم مشکل شما را حل کنیم توجه داشته باشید که ما قادر به تعمیر محصولات دوربین مداربسته ای هستیم که آن را خودمان تامین کرده باشیم.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

سیستم شما چند ساله است؟ اگر سیستم شما 10+ ساله است، اکیداً توصیه می کنیم که به روز رسانی را در نظر بگیرید اگرچه ما می‌توانیم با سیستم‌های دوربین مداربسته قدیم نیز کار کنیم، همیشه نمی‌توان قطعات یدکی سازگار با مدل های قدیمی را پیدا کرد یعنی دوربین‌های جدیدتر ممکن است با NVR یا DVR قدیمی‌ کار نکنند.

متأسفانه ما نمی‌توانیم برای محصولات در این سن تضمینی در مورد کارکرد خوب ارائه دهیم و بیشتر محصولات دارای طول عمر محدودی هستند آیا کامپیوتری که بیش از 10 سال از عمر آن گذشته باشد را تعمیر می کنید؟ شایان ذکر است که فناوری راه درازی را پیموده است، محدوده استاندارد دوربین های IP 6 مگاپیکسلی ما نشان می دهد که کیفیت دیگر قیمت بالایی ندارد!

آیا رمز عبور را دارید؟ ما می‌توانیم گذرواژه های بیشتر NVR یا DVR را بازیابی و باز نشانی کنیم، به خصوص اگر سیستم خود را از یک تامین‌کننده مطمئن خریداری کرده باشید.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

رایجترین مشکلاتی که در سیستم های دوربین های مدار بسته که با آن مواجه می شوند چیست؟

خرابی دوربین: در بیشتر موارد می‌توانیم دوربین‌های خراب را با یک دوربین سالم جایگزین کنیم، اما برای NVR  یا DVR‌ های بسیار قدیمی ممکن است پیدا کردن دوربین سازگار با مدل قدیم مشکل باشد.

رمز عبور گم شده: ما می توانیم رمز عبور اکثر NVR یا DVR ها را بازیابی یا باز نشانی کنیم.

خرابی هارد دیسک: برای سیستمهایی که در معرض گرد و غبار و گرمای زیادی قرار گرفته‌اند رایج است، معمولاً با یک تعمیر نسبتاً سریع و ارزان مشکل برطرف می شود.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

آیا باید سیستم خود را تعمیر یا ارتقا دهید؟

هزینه تعمیرات یک سیستم دوربین مدار بسته قدیمی می تواند زیاد باشد، پس چرا به ارتقا به یک سیستم جدید فکر نکنید؟ در بیشتر موارد، تیم ما می تواند از امکانات موجود استفاده کند، اما برای کاهش هزینه‌ها، سخت افزار را به روز کند.

تکنولوژی دوربین مداربسته در سال های اخیر پیشرفت زیادی کرده است و در بیشتر موارد شاهد افزایش قابل توجهی در کیفیت و تحلیل تصویر با سیستم های آنالوگ و IP خواهید بود تمامی سیستم های جدید ما گارانتی دارند اگر یک سیستم آنالوگ قدیمی دارید و به فکر تغییر به فناوری IP هستید، ما می توانیم به شما در تصمیم گیری کمک کنیم.

آیا دوربین مدار بسته قابل تعمیر است؟

تقریباً هر دوربین مداربسته را می توانیم تعمیر کنیم با این حال، مواقعی وجود دارد که دستگاه DVR آنقدر از بین رفته است که یا غیر قابل تعمیر است، یا ممکن است هزینه تعمیر آن بیشتر از یک دستگاه کاملاً جدید و با کیفیت بهتر باشد به یاد داشته باشید که این دستگاه‌های محاسباتی الکترونیکی هستند و قرار نیست برای همیشه دوام بیاورند.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

سیستم دوربین مداربسته از 5 قسمت تشکیل شده است؟

هنگام انتخاب سیستم امنیتی مورد نظر خود، 5 مؤلفه ضروری که باید برای خدمات ثابت در نظر بگیرید عبارتند از: دوربین، مانیتور، کابل، ضبط کننده های ویدیویی و ذخیره سازی داده‌ها.

کدام دوربین مداربسته با سیم یا بی سیم بهتر است؟

دوربین‌های امنیتی بی‌سیم نسبت به دوربین‌های سیمی بهتر است زیرا راحت‌تر و سریع‌تر نصب می‌شوند نیازی به سوراخ کردن دیوار یا سقف نیست دوربین‌های بی‌سیم نیز نسبت به سیستم‌های سیمی انعطاف‌پذیر هستند، زیرا با سیم به هم متصل نیستند و همچنین به راحتی قابل تنظیم مجدد هستند.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

برای سیستم دوربین مداربسته به چه چیزهایی نیاز دارم؟

هنگام نصب یک سیستم امنیتی تلویزیون مدار بسته (CCTV) برای محافظت از فضای داخلی و خارجی کسب و کار خود، بهتر است بر روی چهار جزء اساسی این فناوری تمرکز کنید: دوربینها، سیستم ضبط، مانیتور و نرم افزار مدیریت ویدیو (VMS).

کدام دوربین مداربسته برای مسافت های طولانی بهتر است؟

 دوربین های C-mount به دلیل قابلیت استفاده از لنزهای ویژه ، با این دوربینها می توانید مسافت های بیش از 40 فوت را پوشش دهید، در حالی که لنزهای مداربسته استاندارد فقط می توانند مسافت های 35 تا 40 فوت را پوشش دهند.

نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

آیا دوربین مدار بسته بدون اینترنت کار می کند؟

بله آنها می‌توانند! شما می توانید دوربین های مداربسته را بدون اینترنت راه اندازی کنید و نکته جالب این است که آنها حتی می توانند بدون برق نیز کار کنند اتصال به اینترنت تنها زمانی مورد نیاز است که تصاویر نیاز به دسترسی از راه دور داشته باشند.

چگونه بفهمم دوربین مدار بسته کار نمی کند؟

5 راه برای تشخیص اینکه آیا سیستم دوربین مداربسته شما به درستی کار می کند یا خیر وجود دارد:

  1. مشاهده کنید که آیا دوربین امنیتی حرکت می کند تا ببینید روشن است یا خیر.
  2. وضعیت LED دوربین های امنیتی IP را بررسی کنید.
  3. برای بررسی اینکه آیا می توانید تصاویر زنده را ببینید یا خیر؟
  4. آیا می توانید وارد نرم افزار دوربین امنیتی خود شوید؟
  5. از آشکارسازیهای الکترونیکی استفاده کنید.
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین
نصب دوربین مداربسته و تعمیر دوربین

خدمات نصب دوربین مداربسته

استعلام قیمت از شرکت فنی و مهندسی آقای کار

 جهت دریافت مشاوره رایگان و استعلام قیمت لطفا در واتساپ پیام دهید یا در ساعات اداری تماس بگیرید.

 

6 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *